Номенклатура металевих конструкцій ПЛ 0,4-10 кВ
Металеві конструкції жб опор 0,4-10 кВ виготовляють з типового альбому серії 3.407.1-143, 3.407.1-136, інституту «Сельэнергопроект». Сталеві конструкції жб опор, призначені для закріплення арматури ПЛ та ізоляторів під дроти, включають в себе:
болт Б 1, Б 5, Б 6;
-
Кронштейни Р, РА, У;
-
Кріплення У, Г, КИ;
-
Кріплення анкерів Г;
-
Надставки ТС:
надставка ТС 1, ТС 2, ТС 4, ТС 6;
накладка ОГ 2, ОГ 5, ОГ 6, ОГ 8, ОГ 9, ОГ 10, ОГ 12, ОТ 6;
оголовок ОГ 1, ОГ 7, ОГ 13, ОГ 14, ОГ 15;
-
Опорні рамки Г;
-
Відтяжки ОТ;
-
Провідники ЗП;
-
Розпірки Г
-
Ригелі Г;
-
Сережки СРС;
-
Скоби КМ, ОТ;
-
Стяжки ОТ, Х, Г;
-
Траверси ТН: низьковольтні траверси ПЛ 0,4 кВ;
-
Траверси ТМ: високовольтні траверси ПЛ 10 кВ:
траверса ТМ 1, ТМ 24, ТМ 2, ТМ 4, ТМ 3, ТМ 5, ТМ 6, ТМ 7, ТМ 8, ТМ 9, ТМ 10, ТМ 11, ТМ 12, ТМ 19, ТМ 13, ТМ 14, ТМ 15, ТМ 16, ТМ 17, ТМ 18, ТМ 20, ТМ 21, ТМ 22, ТМ 23, ТМ 31, ТМ 30;
-
Тросостойки;
-
Вузли ОТ.
-
Упори Г;
-
Упори підкосів У;
-
Хомути Х:
хомут Х 33, Х 34, Х 35, Х 36;
штирь ОГ 11;
Антикорозійне покриття всіх сталевих елементів жб опор ПЛ:
лак БТ 577, за спец. замовленням - гаряче цинкування.
Вартість сталевих конструкції залізобетонних опор напругою 0,4-10 кВ залежить від номенклатури та обсягу замовлення. Вартість металевих конструкцій залізобетонних опор можна дізнатися за телефоном у контактах.
Замовити металоконструкції жб опор ПЛ можна зі складу компанії ПОЛІГОНАЛЬ, або з доставкою на місце. Продаж виробів жб опор ПЛ здійснюється по всім обласним регіонам України: Вінниця, Волинь, Дніпропетровськ, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Кіровоград, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці.
Класифікація залізобетонних опор ПЛ 0,4-10 кВ
За функціональним призначенням залізобетонні опори ЛЕП поділяються на:
-
Проміжні опори: застосовуються на прямолінійних ділянках траси ВЛ, виконують тільки підтримуючу функцію проводів і тросів і не призначені для сприйняття навантажень вздовж ЛЕП. На трасі проміжні опори займають 80-90% від всіх типів опор повітряної лінії.
-
Анкерні опори: застосовуються на прямолінійних ділянках траси ВЛ, де необхідно виконати перехід через інженерна споруда або інші природні перешкоди з метою зменшення анкерного прольоту. Також застосовуються при зміні марок, перерізу і кількості проводів повітряної лінії електропередачі. Призначені для сприйняття навантаження від різниці натягу проводів і тросів, спрямованого вздовж лінії. Конструкція таких залізобетонних опор ЛЕП характеризується підвищеною міцністю і надійністю. У них застосовують стійки також підвищеної міцності.
-
Кутові опори: застосовуються для експлуатації на трасі ПЛ при зміні її напрямки. Призначені такі опори для сприйняття результуючої навантаження від натягу проводів і тросів двох сусідніх межопорных прольотів. Кутові проміжні опори застосовують при невеликих навантаженнях і малих кутах повороту від 15 до 30°. Кутові анкерні опори, як більш міцні і з анкерним кріпленням дротів, застосовують при великих навантаженнях і кутах повороту траси понад 30°.
-
Кінцеві опори як модифікація анкерних опор монтуються на початку і в кінці повітряної лінії електропередачі. Призначені для сприйняття навантаження від одностороннього натягу всього комплексу проводів і тросів.
За конструктивним рішенням залізобетонні опори 0,38-10 кВ бувають:
- Портальні залізобетонні опори ЛЕП з відтяжками.
- Портальні вільностоячі опори ПЛ з внутрішніми зв'язками.
- Одно-, і багатостоячі вільностоячі опори ПЛ.
- Одно-, і багатостоячі опори ЛЕП з відтяжками.
За кількістю ланцюгів:
- Одноланцюгові.
- Двухланцюгові.
- Багатоланцюгові.