RUS| UKR

Опори контактної мережі електротранспорту



Зміст


Металеві опори контактної мережі є важливим елементом електричної інфраструктури електротранспорту. Вони встановлюються вздовж маршруту трамваїв, тролейбусів та метрополітенів і служать для підтримки дротів контактної мережі. Металеві опори компанії Полігональ відповідають високим технічним вимогам, таким як міцність, стійкість до впливу атмосферних опадів та інших негативних факторів навколишнього середовища. 
Наша компанія займається проектуванням та виготовленням металевих опор контактної мережі електротранспорту. Ми використовуємо тільки якісні матеріали та сучасне обладнання, щоб забезпечити максимальну якість продукції. Наші металеві опори є надійними та стійкими до впливу зовнішніх чинників, а також відповідають усім необхідним нормам та стандартам. Якщо вам потрібні металеві опори контактної мережі електротранспорту, звертайтеся до нас. Ми готові надати вам якісний продукт за доступною ціною та забезпечити професійний монтаж на місці.

Компанія ПОЛІГОНАЛЬ проектує сталеві несучі конструкції  для потреб контактних мереж електротранспорту на базі багатогранних сталевих гнутих стійок.
Опори контактної мережі проектують відповідно до діючих в Україні норм і правилами.
Опори контактної мережі призначені для підвіски контактної мережі міського транспорту, прокладки СІП, функціонального освітлення площ, автомобільних розв'язок, доріг з високою, середньою й низькою інтенсивністю руху, набережних, алей, бульварів. 

Переваги металевих опор контактної мережі електротранспорту

Переваги металевих опор контактної мережі електротранспорту порівняно з залізобетонними полягають у кількох аспектах. По-перше, металеві опори є легшими і менш габаритними, що дозволяє знизити вартість їх транспортування та монтажу, а також зменшити навантаження на фундамент. По-друге, металеві опори мають більш високу міцність на розрив та згин, що дозволяє забезпечити більш довговічну експлуатацію і зменшити ризик аварій. По-третє, металеві опори дозволяють більш гнучкий дизайн та можливість змінювати конструкцію опор в залежності від специфіки дорожньо-транспортної інфраструктури. По-четверте, металеві опори мають більш привабливий зовнішній вигляд, що дозволяє вписувати їх в архітектурний стиль міста та підвищує естетичну привабливість. Узагалі, використання металевих опор контактної мережі електротранспорту дозволяє забезпечити більш ефективну та економічну роботу систем електропостачання міського транспорту порівняно з залізобетонними полягають у кількох аспектах. По-перше, металеві опори є легшими і менш габаритними, що дозволяє знизити вартість їх транспортування та монтажу, а також зменшити навантаження на фундамент. По-друге, металеві опори мають більш високу міцність на розрив та згин, що дозволяє забезпечити більш довговічну експлуатацію і зменшити ризик аварій. По-третє, металеві опори дозволяють більш гнучкий дизайн та можливість змінювати конструкцію опор в залежності від специфіки дорожньо-транспортної інфраструктури. По-четверте, металеві опори мають більш привабливий зовнішній вигляд, що дозволяє вписувати їх в архітектурний стиль міста та підвищує естетичну привабливість. Узагалі, використання металевих опор контактної мережі електротранспорту дозволяє забезпечити більш ефективну та економічну роботу систем електропостачання міського транспорту.

Виготовлення металевих опор контактної мережі електротранспорту

Обладнання для виготовлення багатогранних опор - технологічний цикл складається з наступного обладнання: лінія різання трапецієподібних заготовок, автоматична установка плазмового різання, гідравлічний листозгинальний прес із автоматизованою системою подачі листових заготовок, одношовна автоматична  зварювальна установка для  стовпів, що складаються із однієї заготовки, двухшовна автоматична  зварювальна установка для  стовпів, що складаються із двох заготовок, роботизоване різання й зварювання, система рольгангів і накопичувальних столів.

Розрахунок опор контаткної мережі

Для розрахунку металевих опор контактної мережі електротранспорту потрібно врахувати наступні параметри:
Механічні навантаження на опору, які можуть бути викликані вітром, снігом, власною вагою та навантаженням від контактних дротів.
Тип ґрунту, на якому буде розміщена опора.
Геометричні параметри опори, такі як висота, діаметр труби і т.д.
Матеріал, з якого виготовлена опора.
Відстань між опорами.
Навантаження від контактних дротів, які залежать від типу електротранспорту, що буде проходити через контактну мережу.
Розрахунок металевих опор контактної мережі електротранспорту виконується з використанням спеціалізованої програми для розрахунку опор. Загалом, розрахунок металевих опор контактної мережі електротранспорту є складним технічним завданням, яке потребує високого рівня знань і досвіду в області електротехніки та металоконструкцій.


Умовні позначення

H (м)
Висота опори

W (мм)
Висота лючка
Р
(кг)
Максимальна сила тяжіння контактної мережі

Hs (м)
Висота опори з кронштейном

v (мм)

Ширина лючка

a (мм)
Діаметр верху опори

S (м)

Виліт кронштейна від осі опори

Wp (мм)
Відстань від люка до основи опори

b (мм)
Діаметр низу опори

В (мм)
Міжосьова відстань між отворами квадратного опорного фланця
n хd (мм)
Кількість і діаметр анкерів

В (мм)
Міжосьова відстань між отворами круглого опорного фланця

Багатогранні опори контактних мереж Багатогранні опори контактних мереж

Опори контактної мережі тролейбуса

Багатогранні опори контактних мереж

Розміри опор

 









H, м

P , кг

a, мм

b, мм

W, мм

v, мм

Wp, мм

В, мм

n хd, мм

9

700

220

350

500

140

500

450

12хМ27

9

1000

220

350

500

140

500

450

12хМ27

9

1300

220

400

500

140

500

500

12хМ30

9

1500

280

400

500

140

500

500

12хМ30

9

2000

280

450

500

140

500

560

12хМ36

9

2500

280

500

500

160

500

610

12хМ36

10

700

220

350

500

140

500

450

12хМ27

10

1000

220

400

500

140

500

500

12хМ30

10

1300

220

450

500

140

500

560

12хМ36

10

1500

280

450

500

140

500

560

12хМ36

10

2000

280

500

500

160

500

610

12хМ36

10

2500

280

550

500

160

500

660

12хМ36

11

700

220

400

500

140

500

500

12хМ30

11

1000

220

450

500

 140

500

 560

12хМ36

11

1300

220

500

500

 160

500

 610

12хМ36

11

1500

280

500

500

 160

500

 610

12хМ36

11

2000

280

550

500

 160

500

 660

12хМ36

11

2500

280

620

500

180

500

730

12хМ36

12

700

220

400

500

140

500

500

12хМ30

12

 1000

 220

 450

 500

 140

 500

 560

12хМ36

12

 1300

 220

 500

 500

 160

 500

 610

12хМ36

12

 1500

 280

 500

 500

 160

 500

 610

12хМ36

12

 2000

280

 620

 500

 180

 500

 730

12хМ36

12

2500

280

620

500

180

500

730

12хМ36


 Силові багатогранні опори

Силові багатогранні опори

Розміри опор

 









H, м

P , кг

a, мм

b, мм

W, мм

v, мм

Wp, мм

В, мм

n хd , мм

8

250

120

220

500

120

500

310

6хМ30

8

400

120

270

500

120

500

370

12хМ24

8

700

120

360

500

120

500

460

12хМ27

8

1000

120

430

500

140

500

530

12хМ30

8

1300

120

480

500

140

500

590

12хМ36

9

250

120

220

500

120

500

310

6хМ30

9

400

120

270

500

120

500

370

12хМ24

9

700

120

360

500

120

500

460

12хМ27

9

1000

120

430

500

140

500

530

12хМ30

9

1300

120

480

500

140

500

590

12хМ36

10

250

120

220

500

120

500

310

6хМ30

10

400

120

270

500

120

500

370

12хМ24

10

700

120

360

500

120

500

460

12хМ27

10

1000

120

430

500

140

500

530

12хМ30

10

1300

220

480

500

160

500

590

12хМ36

11

250

120

220

500

120

500

310

6хМ30

11

400

120

270

500

 120

500

 370

 12хМ24

11

700

120

360

500

 120

500

 460

 12хМ27

11

1000

220

430

500

 140

500

 530

 12хМ30

11

1300

220

480

500

 160

500

 590

 12хМ36

12

250

120

220

500

120

500

310

6хМ30

 12

 400

 120

 270

 500

 120

 500

 370

 12хМ24

 12

 700

 220

 360

 500

 120

 500

 460

 12хМ27

 12

 1000

 220

 430

 500

 140

 500

 530

 12хМ30

 12

 1300

220

 480

 500

 160

 500

 590

 12хМ36


НАША РОБОТА:

Опори контактної мережі електротранспорту

Опори контактної мережі електротранспорту