Головна      Опори ЛЕП      Повітряні лінії електропередачі
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
сертифікат
 
 
 
 
 
лінія гарячого цинкування
 
 
 
 
 
лінія багатогранних опор
 
 
 
 
 
технічне обстеження
 
 
діагностика механізмів
 
 
механічна обробка
 
 
калькулятор металопрокату
 
Опори ЛЕП 
 

ПОВІТРЯНІ ЛІНІЇ ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧІ

 
 
 

Опори ЛЕП. Врахування конкретних особливостей

Високовольтна лінія електропередачі являє собою складний конструктивний комвлекс, який при навантаженні працює як просторова мережева система, що складається з конструкцій опор, з'єднаних проводами і тросами.
В даний час в Україні лінії електропередачі високої напруги споруджуються в основному на типових уніфікованих опорах, розроблених у 1968-70 р. р. До цього часу застосовувалися опори і фундаменти проекту уніфікації 1960 р. Кожна типова конструкція призначена для застосування в певній області параметрів, однак, в нашій країні, зважаючи на її великих розмірів і, в основному, рівнинного рельєфу, область застосування кожноїтипової опори ЛЕП досить широка.
Будівництво за типовими проектами неминуче призводить до перевитрати матеріалу, викликаному необхідністю переходу від необхідних розмірів конструкцій індивідуального будівництва до найближчих великим, наявними в каталозі виробів, які охоплюються типовими проектами. Ці втрати компенсуються тим, що збільшується серійність виробів, у відповідності з чим зменшується їх вартість.
У практиці електромережевого будівництва висота опори і залежний від неї крок опори на лінії прив'язуються до рельєфу місцевості шляхом зміни прольоту опори і пристрої уніфікованих понижуючих (підвищують) секцій стовбура опори.
Ці обставини призводять до невиправданого посилення поясів, решітки стовбура, траверс та інших конструктивних елементів опор лінії.

Резерви несучої здатності експлуатованої повітряної лінії можуть бути отримані:

- в результаті обліку фактичних вітрових, ожеледних і температурних навантажень і впливів, що мають місце в районі досліджуваної високовольтної лінії;
- за рахунок уточнення навантажень від технологічного обладнання: струмоведучих проводів, грозозахисних тросів, ізоляторів і арматури;
- при уточненні постійних навантажень від власної ваги конструкцій, що істотно для перехідних опор повітряних ліній електропередач;
- в результаті вдосконалення методів визначення навантажень і розрахунку конструкцій з часу проектування повітряних ліній електропередачі.
По напрямку дії навантаження на ПЛ можна підрозділити на горизонтальні і вертикальні. Основними навантаженнями, що визначають розміри елементів опор і фундаментів опор ЛЕП, є горизонтальні навантаження, що виникають при впливах ураганного вітру або при поєднаннях вітру з ожеледицею, а також навантаження, що виникають при обриві проводів і тросів. В цьому відношенні опори електропередач різко відрізняються від ряду інших інженерних споруд, розміри яких визначаються в основному постійними навантаженнями від власної ваги і корисними технологічними навантаженнями, для яких призначені споруди.

У розрахунках опор враховуються навантаження наступних видів:

А. Горизонтальні:
1) вітрове навантаження на конструкцію опори;
2) вітрове навантаження на проводи і троси;
3) навантаження від тяжения проводів і тросів.
Б. Вертикальні:
1) власна вага опори;
2) вага гірлянд ізоляторів (з арматурою);
3) вага проводів і тросів (без ожеледі і з ожеледицею).

Атмосферні навантаження і впливи

Проводи повітряних ліній і троси працюють у важких умовах, піддаючись дії вітру, ожеледі, хімічних реагентів, що знаходяться в повітрі, вібрацій і т. д. В матеріалах проводів і тросів повітряних линй виникають великі механічні напруги.
Умови роботи повітряної лінії багато в чому залежать від кліматичних особливостей району, в якому вона експлуатується, тому кліматичні умови мають бути покладені в основу методики оцінки технічного стану повітряної лінії, так як на її роботу роблять великий вплив режим температури, вітру, вологість повітря, умови, що сприяють обмерзання, і види атмосферних осадів (ожеледь, паморозь), а також грозові явища.
Характер клімату будь-якого району може бути встановлений в результаті статистичної обробки багаторічних систематичних метеорологічних спостережень, на підставі яких проводиться вивчення причин виникнення тієї чи іншої погоди, її стійкості і мінливості в різний час року. Такі спостереження здійснюються на метеорологічних станціях і постах у багатьох пунктах України.
Слід зауважити, що іноді доводиться обмежуватися матеріалами спостережень за відносно короткі терміни. У деяких же випадках результати спостережень і висновки не можуть бути поширені на розташовані між метеостанциями ділянки зі своїм місцевим кліматом, особливо в гірських районах, коли висотне положення місцевості та ступінь її доступності дії вітрів не відповідає положенню метеостанцій. Якщо на ділянках з невивченими особливостями клімату можна очікувати більш тяжких кліматичних умов, ніж в навколишньому районі, то при проведениидиагностики повітряних ліній необхідно проведення спеціальних спостережень і одержання інформації від енергосистем, управлінь Міністерства шляхів сполучення і зв'язку та інших відомств.
Характеристики стану повітря, атмосферні процеси, які спостерігаються на метеорологічних станціях, атмосферний тиск, вологість повітря, температура, ожеледь, паморозь і інші атмосферні опади, вітер та грози називаються метеорологічними елементами.
Вітрова навантаження
Аналіз статистичних даних про відмови ПЛ показав, що 46,7% пошкоджень і руйнувань опор відбувається із-за недостатності знань про дію вітру. Основними причинами аварій були помилки у призначенні величини розрахункової вітрового навантаження, неправильне уявлення про характер її розподілу по спорудженню, вібрація конструкцій.
Якщо відомі розрахункова швидкість вітру, його поривчастість, профіль вітру по висоті, ймовірність вітрів різної сили і "роза вітрів", може бути встановлено дію вітру на проектовану повітряну лінію.
Таким чином, швидкісний напір можна уявити що складається з постійною складовою, що відповідає середній швидкості основного повітряного потоку, та змінної, обумовленої пульсаціями.
Динамічний вплив пульсацій і пов'язаних з ними поривів вітру проявляється тим більше, чим більше період власних (вільних) коливань споруди, і в практиці проектування повітряних ліній враховується при розрахунку конструкцій високих металевих і залізобетонних опор з періодом власних коливань більше 0,25 сек. Для цього обчислені або наведені в будівельних нормах і ПУЕ величини постійною складовою швидкісного напору множаться на динамічний коефіцієнт, що залежить від пульсацій швидкісного напору і від динамічних характеристик споруди.
При впливі вітру на проводи динамічний ефект пульсацій швидкісного напору в загальному випадку не спостерігається. Це пояснюється дуже малою жорсткістю проводів, а також тим, що пульсації швидкості вітру на різних ділянках проводу (прольоту) не мають одночасно найбільшої величини, завдяки чому не можуть суттєво змінити постійну слагающую швидкісного напору.
В приземному шарі атмосфери швидкість вітру змінюється з висотою за логарифмічним законом.
Для опор ПЛ головне значення має горизонтальна слагающая вітру, виправлення і швидкість якої реєструються при спостереженнях і в подальшому приймаються в якості вихідних даних при визначенні розрахункових горизонтальних навантажень. Безпосереднім впливом вітру на роботу повітряної лінії є його тиск на проводи, троси та опори. Крім того, створюючи поперечне навантаження на проводи і троси, вітер збільшує їх натяг. Велика вітрова навантаження на проводи і опори може викликати поломку і падіння опор іноді з вириванням недостатньо міцно укріплених в грунті фундаментів.
Розрахунок механічної міцності опор і проводів повітряних ліній зазвичай проводять для випадків дії вітру при великих швидкостях (25-30 м/сек і більше), коли повітряний потік стає неоднорідним за своєю будовою і спостерігаються пориви вітру. Частинки повітря здійснюють турбулентний рух, що призводить до пульсації швидкісного напору.
Таким чином, уточнення вітрового навантаження, що приймається при розрахунку ПЛ, можливо за рахунок уточнення швидкості вітру. Облік місцевих метеорологічних даних про швидкості вітру дає можливість досить просто уточнити вітрове навантаження, як правило, у бік її зниження порівняно з діючими нормами. Для уточнення вітрового навантаження істотно важливий вибір метеостанції і облік фактичних умов вимірювання швидкості вітру. Ці питання можуть бути кваліфіковано вирішені тільки спеціалістами з прикладної кліматології. Тому основні вихідні дані про швидкості вітру слід отримувати тільки від організацій Госкомгидромета.      

Навантаження від ожеледі

До числа утворень ожеледі відносяться іній, кристалічна та зерниста паморозь, ожеледь і змішані освіти з ожеледі та паморозі.
Для проводів ПЛ іній і кристалічна паморозь не становлять суттєвої додаткової навантаження і не впливають на їх механічну міцність.
До значно більш важких умов роботи проводів може призвести утворення зернистої паморозі, ожеледиці або їх суміші.
Зерниста паморозь - снеговидный рихлий лід, що наростає з навітряного боку проводів в туманну, переважно вітряну погоду, особливо в горах. Відкладення зернистої паморозі може досягати в товщину багатьох сантиметрів, володіючи достатньою міцністю: її щільність може досягати 0,4 г/см3.
Ожеледь - шар щільного льоду (мостового або прозорого), наростає на дротах переважно з навітряного боку від намерзання крапель переохолодженого дощу чи мряки. Зазвичай спостерігається при температурі від 0 до -3°С, рідше при більш низьких, аж до -16°С. Кірка намерзлого льоду може досягти товщини кількох сантиметрів в залежності від кількості адсорбованого повітря коливається в межах 0,6-0,9 г/см3.
Изморозевые і ожеледні відкладення зазвичай бувають односторонніми. Ожеледь і щільні паморозі міцно утримуються на проводах.
На проводи, вкриті памороззю, ожеледдю або обліплені снігом, діє велика додаткова вертикальна навантаження і збільшується площа, на яку тисне вітер.
Освіта паморозі відбувається найбільш часто при температурі повітря і дроти близько - 5°С. Повітря повинен бути насичений дрібними частками переохолодженої води (туман). Переохолоджені частинки води, стикаючись з проводами, які мають температуру нижче 0°С, кристалізуються, утворюючи паморозь. Значна кількість паморозь осідає на проводах при великій вологості повітря і вітрі, наносящем на дроти частинки води. При вітрі, спрямованому перпендикулярно лінії, паморозь починає відкладатися на навітряного (підвітряної) частини проводу. Поверхня дроту, покритий памороззю, збільшується за рахунок провертання дроти під дією ваги паморозі.
При напрямку вітру уздовж лінії провід покривається памороззю рівномірно по всій поверхні.
На проводах повітряних ліній спостерігаються змішані явища, наприклад, на ожеледь наростає паморозь, а вільні простори між голками паморозі заповнюються снігом і т. п. В значних кількостях на проводах може утримуватися тільки мокрий сніг, сухий сніг зсипається з проводів.
Великі ожеледно-изморозевые відкладення спостерігаються в зоні змішання двох мас повітря з різними температурами (холодний й теплий фронт). У цій зоні відбувається інтенсивна конденсація водяної пари, що знаходиться в більш теплому повітрі. Велика кількість крапель переохолодженої води, наносимой на дроти, утворює ожеледно-изморозевые відкладення значної ваги, іноді призводять до пошкодження ліній.
Інтенсивність і частота повторюваності изморозей і гололедов залежать від позначки місцевості над рівнем моря. Чим вище відмітка місцевості, тим частіше і інтенсивніше гололедообразования.
На лініях, що проходять поблизу більших водних поверхонь (моря, озера тощо), слід очікувати більш сильних і частих гололедов; випаровування з цих поверхонь наносяться на дроти. Зазначимо, що вплив морів позначається не тільки на їх берегах, воно поширюється на десятки й сотні кілометрів.
Кількість паморозі та ожеледі, на дротах утворюються, залежить від місцевих кліматичних умов. Наприклад, у центральній частині України гололедо-изморозевые відкладення спостерігаються порівняно рідко і вага їх на проводах 0,5 - 1 кг/м довжини проводу. У деяких районах Донбасу ожеледь та паморозь представляють звичайні явища, а вага відкладень на проводах досягає 2 - 5 кг/м довжини проводу.
Розміри зернистої паморозі на проводах в гірських районах іноді досягають 150-200 мм в діаметрі, а на відкритих вершинах значно більше. Тривалість знаходження паморозі на проводах може досягати 10 діб і більше. Зерниста паморозь міцно зчіплюється з проводом і своїми розмірами дуже збільшує парусність, що при поперечному вітрі призводить до значним, а іноді до катастрофічних навантажень для опор і проводів повітряної лінії.Максимальний розмір ожеледиці в діаметрі в деяких районах досягає 50-60 мм. Час утворення ожеледі, за деякими спостереженнями, коливається від декількох годин до декількох діб, а тривалість його перебування на проводах - до 15 діб, в залежності від температури повітря. При великій товщині шару вага ожеледі може у багато разів перевищити вага самого дроту, а збільшення парусності призвести до значного збільшення вітрового тиску.
Товщина суміші ожеледицю з памороззю в деяких випадках у гірських та передгірних районах досягає 70 мм, а при чергуються нашаруваннях може бути вдвічі більше. Об'ємна вага суміші залежить від кількісного співвідношення паморозі та ожеледі і буває в межах від 0,2 до 0,6 г/см3. У гірських та передгірних районах питома вага суміші може бути прийнятий в середньому рівним 0,35, а в рівнинних - 0,2 г/см3.
Наростання суміші відбувається протягом кількох діб, іноді з перервами у часі. Знаходження її на проводах в деяких районах зазначалося протягом 40 діб.
До обмерзання проводів і тросів може призвести також налипання мокрого снігу. Такий сніг випадає зазвичай при позитивній температурі в приземистій шарі повітря до + 1°С. Снігопад може тривати цілодобово. В тиху, безвітряну погоду сніг, осідаючи на проводах, поступово покриває їх великим шаром. Якщо в процесі снігопаду за відсутності вітру, температура повітря знизиться і перейде до від'ємним значенням, то налиплий на дроті вологий сніг почне замерзати. При суцільному замерзанні структура його стає кристалічної, утворюючи міцне зчеплення з проводом (примерзання); такий сніг не опадає при вітрі.
Об'ємна вага замерзлого снігу становить від 0,1 до 0,5 г/см3, тобто менше, ніж чистого ожеледиці, але розміри його на проводах можуть бути дуже великими, що створює велику вертикальну навантаження для проводів. Примерзлий до проводу сніг діаметром 20-30, а іноді 50 мм збільшує парусність дроти. Тому при поперечному вітрі провід може отримувати велику горизонтальну навантаження, що в поєднанні з вагою снігу створює не менш важкі умови роботи повітряної лінії, ніж при ожеледі. Промерзлий сніг утримується на проводах кілька днів, а потім обпадає при підвищенні температури.
Паморозь, ожеледь і сніг можуть відкладатися і на опорах повітряної лінії, і при великих розмірах створювати своєю вагою навантаження на стрижні опор.
У більшості районів України спостерігається легка кристалічна паморозь, ожеледь а і суміш бувають незначної товщини. Сильні гололедообразования спостерігаються в Западай Україні, Криму, Донбасі. Найбільш несприятливі умови створюються при розташуванні траси повітряної лінії на відкритих вершинах гірських хребтів, доступних вітром будь-якого напрямку, а також при розташуванні на навітряних схилах.
Спостереження над обмерзанням проводів проводяться на метеорологічних станціях як візуально, так і за допомогою відповідних інструментів і приладів з безперервною реєстрацією (самописців). Візуальні спостереження дозволяють визначити загальний характер обмерзання і тривалість його в місці розташування метеостанції і в прилеглому до неї районі. Інструментальні спостереження проводяться лише над тими видами зледеніння, які можуть створити істотну навантаження для проводів повітряних ліній (ожеледь, зерниста паморозь, суміш, мокрий сніг). При інструментальних спостереженнях визначається не тільки зовнішній вигляд, інтенсивність і тривалість зледеніння, а також розміри і вага відкладення льоду. Для вимірювання відкладень застосовують гололедный верстат.
Крім спостереження на метеорологічних і дослідно-дослідних станціях, проводяться спостереження над обмерзанням проводів на діючих лініях електропередачі і зв'язку, при яких відзначається характер впливу гололедообразования на конструкції повітряних ліній (обрив проводу, пошкодження і руйнування опор та ін). До цих спостереженнями залучаються лінійні працівники відомств, що експлуатують лінії електропередачі і зв'язку, а також інші зацікавлені організації.
Для приведення розмірів і форм різних відкладень до чистого ожеледиці використовуються дані метеостанцій, енергосистем і відомств зв'язку, а також іноді дані спеціальних спостережень, поставлених при вишукуваннях траси повітряної лінії. Якщо є відомості тільки про вигляді відкладення і його розмірах, то при перерахунках доводиться приймати його об'ємна вага стосовно до даного виду в межах, які були вказані вище. Вибір значення об'ємної ваги, звичайно, далеко не завжди можна зробити точно, і деяка похибка при такому способі неминуча. Більш точні результати можна отримати, якщо при спостереженні був визначений вага відкладення, віднесений до 1 м довжини проводу. Приведення відкладень паморозі, суміші і оледенелого мокрого снігу до більш щільному чистому ожеледиці з гладкою поверхнею неминуче супроводжується зменшенням дійсної парусності оледенелого дроти, яка залежить не тільки від розмірів, але і від форми поперечного перерізу і стану поверхні відкладення. Однак це компенсується зменшення розрахунковою швидкістю вітру при ожеледі, збільшеною в порівнянні з дійсною швидкістю при утворенні інших видів відкладень.
При аналізі дійсної роботи повітряних ліній потрібно враховувати розміри відкладень і можливість їх поєднання з сильними вітрами, а також частоту такого збігу двох явищ.
На метеостанціях (використовується гололедный верстат) спостереження зазвичай виробляються на коротких проводах або стрижнях діаметром 5 мм, підвішених на висоті близько 2 м над землею. Дроти ж повітряних ліній підвішуються з великими прольотами; вони мають у багатьох випадках значно більші діаметри і розташовуються на більшій висоті. Відмінність в діаметрах і положенні проводів повітряної лінії та дослідного зразка створює неоднакові умови для зледеніння. Спеціальні спостереження і дослідження показують, що товщина стінки наведеного ожеледиці залежить від діаметру дроту і висоти його підвіски: зменшується при збільшенні діаметра і збільшується при збільшенні висоти над землею. Тому розрахункова товщина стінки циліндричного круглого ожеледі на дроті повітряної лінії повинна бути визначена з урахуванням поправочних коефіцієнтів на діаметр і висоту.
Вплив діаметра проводу помітно позначається при слабкому ожеледі. Наприклад, при діаметрі дроту 30 мм товщина стінки наведеного ожеледиці буде в півтора рази менше наведеної товщини на дослідному зразку діаметром 5 мм. При сильному ожеледі ця різниця буде значно менше. Більш істотний вплив має збільшення висоти розташування проводу над землею.  При збільшенні висоти зростає швидкість вітру і збільшується вологовміст гололедонесущего потоку, тобто повітряного потоку, що несе переохолоджені краплі води. У Нормах наведена товщина стінки ожеледі округляється до значення, кратного п'яти.
При складанні карти розрахункових ожеледних районів прийнятий поправочний коефіцієнт на висоту До = 0,8-2,0 при зміні висоти від 5 до 100 м, поправочний коефіцієнт на діаметр проводу μ1 = 1,1-0,6 при зміні діаметру від 5 до 70 мм, по відношенню до величин стінок ожеледиці, отриманим на гідрометеорологічних станціях і приведеним до питомою вагою 0,9 г/см3.
Товщина стінки ожеледі приведена до діаметру дроту 10 мм при повторюваності 1 раз в 5 років, розташованого на висоті 10 м над поверхнею землі.
Прийнята в розрахунках товщина стінки ожеледі для повторюваність 1 раз на 5 і 10 років повинна бути не менше 5 мм, а для повторюваність 1 раз в 15 років - не менш 10 мм.
При висоті розташування приведеного центра ваги проводів до 25 м поправки на товщину стінки ожеледі в залежності від висоти і діаметру проводів і тросів не вводяться.    

Температурні і кліматичні впливи

Величина температури повітря позначається на роботі повітряної лінії внаслідок прямого впливу на ступінь натягу і провисання проводів і тросів. Особливо важливе значення мають величини максимальної, мінімальної та середньорічної температури. Крім того, на роботу лінії впливають поєднання низьких температур з найбільшими швидкостями вітру, а також температура, супутня процесу зледенінь і грозовим явищ.
Зміна температури протягом доби називається добовим ходом температури, а протягом року – річним ходом температури.
Добовий хід температури характеризується величинами температури, отмеченнымы у визначені терміни спостережень протягом доби, в тому числі максимальними і мінімальними значеннями і різницею між ними, яка називається добової амплітудою температури повітря.
Річний хід температури зазвичай характеризується її багаторічними середніми місцевими величинами, за якими можна визначити величину середньорічної температури.
На метеорологічних станціях для вимірювання температури повітря користуються рідинними ртутними чи спиртовими термометрами. Для фіксування найвищої і найнижчої температури між термінами спостережень застосовують спеціальні рідинні термометри: ртутний максимальний і спиртової мінімальний. Для безперервної реєстрації зміни температури повітря застосовують самописці термографы - біметалічний і рідинний. Вимірювання температури термометрами і реєстрація самописцями термографами проводиться на висоті 2 м від землі. З метою виключення безпосереднього впливу на показання приладів сонячних променів, атмосферних опадів і вітру прилади поміщають в психрометрической будці. Зазвичай такий будці знаходиться психрометрическая установка, що складається з приладів для визначення температури і вологості повітря. Для визначення крайніх чи інших значень температур можуть бути використані кліматологічні карти розподілу температур, складання за багаторічними даними.

Розрахункові режими роботи ПЛ

Розрахунок ПЛ за нормального режиму роботи (проводи і троси не обірвані) необхідно проводити для наступних поєднань кліматичних умов:
1 – вища температура, вітер та ожеледь відсутні;
2 – нижча температура, вітер та ожеледь відсутні;
3 – середньорічна температура, вітер та ожеледь відсутні;
4 – проводи і троси вкриті ожеледицею, температура мінус 5°С, вітер відсутній;
5 – максимальний нормативний швидкісний напір вітру gmax, температура мінус 5°С, вітер відсутній;
6 – проводи і троси вкриті ожеледицею, температура мінус 5°С, швидкісний напір вітру 0,25 gmax (швидкість вітру 0,5 Vmax). У районах з товщиною стінки ожеледі 15 мм і більш швидкісний напір вітру при ожеледі повинен бути не менше 14 кг/м2 (швидкість вітру не менше 15 м/с).
Для районів із середньорічною температурою мінус 5°С і нижче температури в пп.5 і 6 слід приймати рівною мінус 10°С.
У всіх випадках швидкісний напір вітру при ожеледі слід приймати не більше 30 кг/м2.
В окремих районах України, де відзначені підвищені швидкості вітру при ожеледі або де їх можна очікувати, а також у районах, де можливе поєднання значних швидкостей вітру з великими ожеледно-изморозевыми відкладеннями з густиною менше 0,9 г/см3, нормативні значення швидкісного напору вітру і товщини стінки ожеледі, повинні бути прийняті у відповідності з даними про фактично спостережуваних розмірах ожеледі та швидкості вітру при ожеледі.
Розрахунок ВЛ за аварійного режиму роботи необхідно проводити для наступних поєднань кліматичних умов:
1 - середньорічна температура t9, вітер та ожеледь відсутні;
2 - нижча температура tmin, вітер та ожеледь відсутні;
3 - проводи і троси вкриті ожеледицею, температура мінус 5°С, вітер відсутній.
При перевірці опор ВЛ за умовами монтажу необхідно приймати такі поєднання кліматичних умов: температура мінус 15°С, швидкісний напір вітру на висоті до 15 м від землі 6,25 кг/м2, ожеледь відсутня.
При розрахунку наближень струмоведучих частин до елементів опор ПЛ і споруд необхідно приймати такі поєднання кліматичних умов:
1. При робочій напрузі: максимальний нормативний швидкісний напір вітру gmax, температура мінус 5°С.
2. При грозових і внутрішніх перенапруженні: температура плюс 15°С, швидкісний напір g = 0,1 gmax (V = 0.3 Vmax ), але не менше 6,25 кг/м2.
3. Для полегшення безпечного підйому на опору під напругою, температура мінус 15°С, вітер та ожеледь відсутні.
Значення gmax приймається таким же, як для визначення вітрового навантаження на дроти.
Розрахунок наближень за п. 2 повинен проводитися також при відсутності вітру.

Навантаження від технологічного обладнання

Механічний розрахунок проводів і тросів експлуатованих ВЛ проводиться за методом допустимих напружень, розрахунок ізоляторів і арматури - за методом руйнівних навантажень. За обома методами розрахунки здійснюються на нормативні навантаження. Розрахунок опор і фундаментів ВЛ проводиться за методом розрахункових граничних станів. Застосування інших методів розрахунку в кожному окремому випадку має бути обґрунтована у проекті.


 
 


  
 
  ПОШУК ПО САЙТУ
 
 
 
 
   +380506859345
   +380677450590
info@polygonal.com.ua
polygonal.ua   
 
 

 
 
 
Купити опори освітлення
 
стійки світлофорів
 
контактна мережа
 
спеціальні конструкції
 
теплічні комплекси
 
прозорі каркаси
 
гвинтові палі
  ДЕ ПРАЦЮЄМО
 
Україна
Білорусь
• Латвія
• Литва
• Молдова
• Киргизія
Вірменія
• Казахстан
Росія
• Естонія
• Грузія
• Таджикистан
• Азербайджан
• Туркменістан
 
• Узбекистан

 
 

Вас цікавлять багатогранні опори ЛЕП, прожекторні щогли, опори освітлення, стовпи й щогли для потреб мобільного зв'язку або інжинірингові послуги по організації виробництва багатогранних опор і нанесення антикорозійного покриття методом гарячого цинкування? Все це Ви можете замовити прямо зараз, заощадивши багато часу! Кваліфіковані фахівці компанії ТОВ«Полигональ» з радістю допоможуть уникнути необхідності звертатися в різні компанії по проектуванню, виготовленню, монтажу, вести з ними переговори, укладати договори. Все це впливає на терміни реалізації проекту і, як правило, у бік збільшення. Ви можете укласти один договір і в найкоротші терміни реалізувати проект у відповідності з Вашими індивідуальними потребами. Ми спеціалізуємося на індивідуальному підході до проектування опор в кожному конкретному випадку, а наш будівельно-монтажний підрозділ вчасно змонтує конструкції за вказаною адресою на території всієї країни.

Незалежно від того, де Ви плануєте реалізувати свій проект, Ви можете звернутися до нас. Які ж переваги пропонує наша компанія? Найбільш істотний факт - робота з одним виконавцем. Будь-які питання, пов'язані з проектуванням, виготовленням, монтажем Ви доручаєте нам і ми гарантовано і ефективно їх вирішуємо. Ми не пропонуємо найнижчі ціни в Україні, але забезпечуємо середні розцінки на роботи і прийнятні ціни на матеріали.

Інженери компанії ТОВ«Полигональ» допоможуть Вам. Наявність безлічі конструктивних рішень дозволить підібрати оптимальне з необхідними характеристиками і вартістю. Ми пропонуємо опорні конструкції на будь-який смак, враховуючи Ваші індивідуальні потреби. Щоб замовити реалізацію проекту не доведеться нікуди їхати чи йти. Вам необхідно завантажити бланк Технічного завдання у відповідному розділі нашого сайту і заповнити його. Якщо Вас цікавлять багатогранні опори для високовольтних ліній електропередачі, то необхідно вивчити розділ ЕНЕРГЕТИКА; якщо цікавить освітлення доріг, шосе, вулиць, парків і скверів, велосипедних доріжок, стадіонів та спортивних майданчиків, промислових територій, складських і контейнерних терміналів, аеропортів, вокзалів, перонів, заправних станції та багато іншого - відвідайте розділ ОСВІТЛЕННЯ; в розділі КОНТАКТНА МЕРЕЖА Ви знайдете інформацію про стовпи і щогли для потреб контактних мереж електротранспорту; якщо цікавлять стовпи й щогли для потреб мобільного зв'язку, громовідводи, флагштоки, рекламно-інформаційні стенди - відвідайте розділ СПЕЦІАЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ; якщо хочете організувати виробництво багатогранних опор на своєму підприємстві або побудувати цех гарячого цинкування відвідайте розділ ПОСЛУГИ. Заповнення певних пунктів технічного завдання може викликати у Вас певні труднощі - пропустіть їх, Ви їх заповните спільно з нашими фахівцями.

Співпраця з нами зніме з Ваших плечей масу проблем, і дозволить вчасно реалізувати той чи інший проект.
 
ПРАВОВЕ ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Видавцем цього веб-сайту, далі - "сайт", є підприємство ТОВ "Полигональ", далі - "Компанія".
Просимо ознайомитися з умовами використання сайту, так як подальше його використання означає їх прийняття.
Розміщені на сайті дані вносяться виключно в інформаційних цілях, засновані на джерелах, які Суспільство визнає за достовірні та перевірені. Компанія не несе відповідальність за актуальність і точність інформації, опублікованої на сайті. За будь-які ризики, збитки чи шкоду, прямі або непрямі, що виникли в результаті використання даного сайту, які є наслідком неточності чи пропуску даних в інформації, що знаходиться на сайті, відповідальність несе сам користувач.
Компанія залишає за собою право на зміни даних та інформації, що міститься на сайті в будь-який час.
© 2014 ТОВ "Полигональ"
вулиця Гарнізонна
будинок 1
місто Хмельницький
29000
Яндекс.Метрика  
тел. 0506859345
0677450590
e-mail: info@polygonal.com.ua
web: polygonal.com.ua